Cooler Master Cavalier 3 CAV-T03 Zwart Review

RaMXiN 17 maart 2006, 366 views

Cooler Master Cavalier 3 CAV-T03 Zwart

Pluspunten

• Mooi design
  • Goede prijs
  • Heeft al 12 cm + 8 cm fan bij 'binnenkomst'

Minpunten

• De scherpe randjes bij het breken van de metalen plaatjes in de 5,25" bays
  • Fans kunnen niet op moederbord

Bouwkwaliteit en afwerking
Zeer stevige kast, klep aan de voorkant zeer stevig maar ook zwaar.
En zoals al eerder gezegd is ontstaan er bij het afbreken van de metalen plaatjes in de 5,25" bays scherpe randjes, en ja hoor ik heb me er aan open gehaald.

Inbouwmogelijkheden
Cooler Master heeft natuurlijk het No-Tool systeem waardoor je geen schroevendraaier meer nodig hebt, dat is één van de redenen geweest om voor een Cooler Master te kiezen.

Vormgeving
Mooie kast, mooie golf aan de voorzijde.

Installatie gemak
Zoals ik al eerder zei heb je geen schroevendraaier nodig. Alles is makkelijk te (de)monteren.

Ik heb hem voor ¤68 (incl. verzendkosten) bij PC Platform gekocht. En voor die prijs krijg je ook een goede stevige kast. Wat ik ook handig vindt is dat er een koeler voor de hdd's zit, waardoor me hdd's lekker koel blijven. Tot nu toe presteert hij goed.

Heb jij ook een Cooler Master Cavalier 3 CAV-T03 Zwart?