sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming X

Specificaties 6GB GDDR6 • 3x DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming X Review

Cappie1997 14 januari 2020, laatste update op 14 januari 2020, 103 views Product gekocht

MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming X

Een heel compleet product. Mooi stevige kaart met hele goede performance! Ik ben blij met mijn aankoop en kan deze kaart erg aanraden. Je zult er geen spijt van krijgen. Lees ook mijn uitgebreide review voor nog meer info. Gekocht bij Azerty

Pluspunten

• Goede performance
  • Stevige backplate
  • Stille kaart

Minpunten

• Hoge prijs
  • Geen extra spellen

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Eerst een amd 580 gekocht maar weer ingeleverd omdat deze last had van coil whine. Toen kwam deze kaart op het oog. Minder gebruik en hele goede prestaties op 1080p en zelfs op 1440p.

Mijn kaart heeft bijna geen coilwhine. Hoor het alleen iets als ik in een game menu zit en het volume niet aan heb staan. Dus hier hoef je je geen zorgen over te maken. Ik ben hyper gevoelig voor geluid en als ik er geen last van heb zullen de meeste mensen het niet eens horen :)

De kaart vind ik er strak uitzien. Mooie stevige backplate! Ik vind dat je dat wel mag verwachten als je zoveel geld uitgeeft voor een videokaart. Bij gewoon gebruik van de pc staan de fans stil. Tijdens het gamen word mijn kaart niet warmer dan 65 graden. De fans zijn zeer stil en zorgen ervoor dat ik tijdens het gamen de kaart niet hoor (pc staat onder mijn bureau).

De MSI 1660 Super GAMING X 6G is een hele goede kaart om max. settings te spelen in 1080p. Ik ben heel erg te spreken over de bouwkwaliteit van de kaart en verwacht dat ik er nog heel lang plezier van ga hebben.

Ik heb de kaart niet geprobeerd over te clocken want dat vind ik niet nodig. Als je dit wel wil kun je MSI afterburner gebruiken. Er zit RGB op voor de mensen die er van houden. Je kunt de verlichting veranderen in MSI Dragoncentre. Hier kun je ook andere RGB producten synchroniseren met elkaar.

Kaart gekocht bij Azerty. Ik mocht mijn 580 met coilwine zonder moeilijk doen bij hun inleveren. Ik geef hun winkel en klantservice dus een dikke +

Heb jij ook een MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming X?