Sitecom WL-203 54g WiFi All-in-One USB Printserver Review

mr oilerNewbie 2 juni 2010, laatste update op 2 juni 2010, 517 views

Sitecom WL-203 54g WiFi All-in-One USB Printserver

Pluspunten

• als hij het doet, werkt hij wel goed

Minpunten

• doet het bijna nooit

Features Score: 2
Dit ding doet het bar slecht, om te beginnen is de gebruiksaanwijzing voor mij onbegrijpbaar en ik heb echt wel een beetje verstand van computers. Na een paar dagen toch eindelijk (maar heb geen idee hoe) dit ding aan de praat gekregen dat mijn pc hem zag. Toen het volgende probleem, hij ziet mijn printer niet. Weer is de gebruiksaanwijzing gewoon ronduit slecht. Uiteindelijk pakt hij mijn printer wel, maar dat is maar heel af en toe. heb geen idee hoe dat komt. Dit ding werkt gewoon niet als je hem het hardst nodig hebt, meestal ziet hij je printer gewoon niet en soms valt hij uit tijdens het printen en gaat hij daarna weer aan dit resulteert dan in een compleet mislukte print en soms print hij om die rede 3 keer hetzelfde maar dan nog steeds out. dus dingen over elkaar heen ofzo.

Dit valt me zeer tegen van sitecom waar ik echt wel wat meer van had verwacht. Nu begint trouwens de router (ook van sitecom) ook kuren te vertonen terwijl deze nog niet eens zo heel oud is. Voor mij geen sitecom meer. aar dat is bijzaak.

eigenlijk is de conclusie: je kan beter wat meer uitgeven aan een wifi printer dan dat je dit ding koopt, scheelt een hoop gezeur en tijd.

Heb jij ook een Sitecom WL-203 54g WiFi All-in-One USB Printserver?