sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

HP Chromebook x360 14-da0200nd

Specificaties 14" • 1920x1080 (Full HD) • 32GB • Intel Pentium - Bekijk alle specificaties

HP Chromebook x360 14-da0200nd Review

BOAN 12 januari 2020, laatste update op 12 januari 2020, 113 views Product gekocht

HP Chromebook x360 14-da0200nd

Kwalitatief hoogwaardig. Snel.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • mooi design
  • Snel

Minpunten

• Zwaar

Omdat mijn windows laptop het begaf en ik eigenlijk al veel in de cloud werkte, ben ik overgestapt op een chromebook. Prijstechnisch veel voordeliger en qua materiaal gebruik veel luxer, exclusiever en duurzamer dan een "normale" laptop.

Eind december 2019 een ACER met 64Gb opslag aangeschaft omdat deze volgens de specifiacies een verlicht toetsenbord zou hebben. Helaas bleek dit niet het geval. Bovendien vond ik de Acer bouwtechnisch onvoldoende. Scherpe randen en een klapperend touchpad. Deze retour gedaan.

Gelijk weer aan het zoeken en toen kwam de HP voorbij welke ik voor een goede aanbieding kon kopen.

Wat een verschil! Kwalitatief erg hoogwaardig uitgevoerd, bijzonder luxe om te zien en erg degelijk, dit verklaart ook het hogere gewicht, maar dat is voor mij geen issue.
Weliswaar met 32Gb, iets minder opslag, maar mer een 512Gb kaartje en cloud opslag maal ik hier niet om. En.. een veel snellere processor, dat merk je heel goed. Deze is serieus snel. Tenslotte heeft deze wel het verlichte toetsenbord en bovendien een touchscreen en is als workpad te gebruiken.

Heb jij ook een HP Chromebook x360 14-da0200nd?