sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Asus Prime B450M-A

Specificaties Socket AM4 • Micro-ATX • AMD B450 chipset - Bekijk alle specificaties

Asus Prime B450M-A Review

cy-gor25 10 januari 2020, 109 views Product gekocht

Asus Prime B450M-A

Ik koos dit bord specifiek voor HDMI 2.0 en m.2. Enige nadeel waar ik aan kan denken is de brackets. Ik moest die eraf halen op de stock koeler te installeren.De schroeven zaten muurvast en enkel met een lange schroevendraaier ging het wat vlotter.

Pluspunten

• HDMI 2.0.
  • M.2.
  • Goedkoop voor wat je krijgt

Minpunten

• Sumiere handleiding
  • Brackets voor de CPU zaten vast, heel vast.

Layout Score: 4
Voordeel:

- goedkoop
- gemakkelijk te installeren
- simpele bios, maar het werkt allemaal. Updaten ging ook vlot.
- HDMI 2.0.
- M2
- oogt degelijk, geen fragiele componenten.

Nadeel:

- geen displaypoort (maar wel hdmi 2.0. dus geen issue)
- bracketers zaten muurvast. Enkel met een lange schroevendraaier
krijg je die eraf zonder aan de slag te gaan met een elektrische schroevendraaier.
Dat kan wel beter.

Heb jij ook een Asus Prime B450M-A?