Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 5.700dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech G9X Lasermuis Review

42dpi 2 juni 2010, laatste update op 26 november 2012, 2.590 views

Logitech G9X Lasermuis

Pluspunten

• Hoge Dpi
  • ligt fijn in de hand voor grote handen
  • Gewichten
  • Macro's/profiles

Minpunten

• Vorige broertjes ging snel kapot of dood

Na dat mijn oude G9 er zomaar mee is gaan ophouden pc uit pc aan muis dood 8)7

Dus garantie zaak oude was 6 maand oud, ik kreeg de G9X in mij bezit.

De G9X is vormgeving identiek aan de G9 alleen de G9X heeft een grijze cover.
Bij de G9X worden twee cover geleverd een voor extra grip bij het gamen of andere langdurige muis sessies.

De gladde is meer voor het dagelijkse surf werk na mijn mening.
Ook zoals bij de G9 wordt er een gewichten mee geleverd die verwisselbaar zijn 4x 4Gr 4x 7Gr.

De G9X technisch verschillende aan de G9 de G9X heeft een DPI van 5,700 en de G9 3.700 DPI.

De G9X is technisch een verbetering hij voelt beter aan in Illustrator en Photoshop hij is een stuk accurater en en voelt daar door stabieler.

Bij het gamen merk ik dat de muis beter reageert (Moderen warfare 2).

Heb jij ook een Logitech G9X Lasermuis?

Geen zin om een hele review te schrijven, dus dan maar hier.

Ik heb mijn muisdraad voor een gedeelte zigzaggend gelaten, dus het draad was op meerdere punten in een hoek van minder dan 90 graden. Nu blijkt dat op die punten het echte draad door het buitenste omhulsel is. Mijn draad kan ik niet meer recht maken tenzij ik ga knippen in het buitenste omhulsel.

Mijn advies is om te zorgen dat je na het uitpakken meteen die hoeken eruit haalt zodat het draad recht is.
Hee Janus,
Hier exact hetzelfde. De draad kapot. Maar niet bij de hoeken! Alhoewel dat gezigzag er altijd wel vaag uit zag. De draad was bij de ingang van de muis kapot gegaan. Omhulsel van de draad eraf gehaald en wat zie ik daar... Inderdaad een breuk. Na het weer vastsolderen werkt het weer, maar wordt het eigenlijk toch wel eens tijd om een nieuwe te halen.

Oftewel, ik ben het eens met de bouwkwaliteit van de draad. Dit is de voornaamste oorzaak waardoor deze muizen kapot gaan. Heb de mijne dan wel al 3+ jaar...