Corsair LL120 RGB LED (3-pack), 120mm

Specificaties 24,8dB bij maximaal 1.500rpm - Bekijk alle specificaties

Corsair LL120 RGB LED (3-pack), 120mm Review

Lividmatter 27 december 2019, laatste update op 16 november 2020, 885 views Product gekocht

Corsair LL120 RGB LED (3-pack), 120mm

Goede keuze rgb fans! Mooie effecten, erg veel customization in icue. Benodigde rgb module meegeleverd (lighting node pro). Stil met goede airflow. Kleuren met gelijke RGB waarden in Icue zijn anders bij deze fans dan bij andere componenten in Icue. Stickers met logo zitten niet allemaal gecentreert. Echt een luxeproduct.

Pluspunten

• Mooie fans, mooie rgb.
  • Stil, speed control.
  • Icue
  • verschil in kleur

Minpunten

• Icue
  • prijs (je betaalt voor de rgb)

Luchtverplaatsing (max) Score: 4
Luchtverplaatsing (min) Score: 4
Geluid (max) Score: 2
Geluid (min) Score: 5
Dit zijn erg mooie rgb pc ventilatoren! Ik gebruik ze al geruime tijd in mijn eigen pc (foto bijgevoegd) Met de software van Corsair (Icue) kan je alle kanten op die je je maar kan bedenken. Als Icue werkt! Ik heb best vaak problemen gehad met verscheidene Corsair producten die niet, of slechts soms gedetecteerd werden door Icue. De afgelopen tijd hebben deze problemen zich niet zo vaak meer voorgedaan.

Alles wat nodig is om deze fans te gebruiken wordt meegeleverd in de doos. Dit geldt voor de 3 fan pack! Let daarnaast op dat je voor de volledige functionaliteit van deze fans (de node pro en de rgb) 2 Sata power aansluitingen beschikbaar hebt.

Als je voor een stille build gaat kan je deze fans daar voor gebruiken. Wel zou ik dan aanraden het met meer dan 3 fans te doen, zodat je lagere rpm kan draaien en toch goede airflow behoudt. (dit hangt natuurlijk af van hoeveel hitte je setup produceert)

Bij mijn fan kit is de sticker van 1 van de 3 ventilatoren niet gecentreert. Het is zeker geen ramp, maar je koopt dit product voor esthetische waarde. Als er dan een stikker op zit die merkbaar niet in het midden zit, is dat een ergernis.

PS in de 3e foto hebben mijn ram, waterkoeler en LL120's de zelfde kleur volgens de Icue software. De koeler en ram hebben hier duidelijk de zelfe wit (slecht te zien op de foto) De fans hebben dan een blauw achtige tint!

Hier het kleurverschil

Hier nog wat afbeeldingen om een idee te krijgen van hoe ze er uit zien. Toch zien ze er beter uit in het echt!

Heb jij ook een Corsair LL120 RGB LED (3-pack), 120mm?