Acer AL1916Ws Review

ajk.net 14 maart 2006, 425 views

Acer AL1916Ws

Pluspunten

• Breedbeeld!!!
  • Kleur
  • Contrast
  • Helderheid
  • Reactietijd

Minpunten

• ...

Ik had hier voor een tijdelijk 15" crt beeldscherm, dit was dus weldegelijk een verbetering :p. Vóór de 15" had ik een 17" flatron van LG, die kan ook niet aan deze tippen natuurlijk.

Ik heb hem het vandaag gekocht bij de Mediamarkt, en ben er echt heel blij mee. Toen ik deze bij de Mediamarkt zag staan leek hij nog wat klein, maar als je hem eenmaal voor je neus hebt is het echt een reusachtig scherm.

De monitor is aangesloten op een Club3D Geforce FX5900 XT, die op een Asrock 939Dual-SATA2 moederbord is geprikt. Verder zit er op dat moederbord nog een AMD64 3500+ (Venice), en 1024Mb ram.

Voor zover ik het nu heb kunnen inschatten is het echt een top monitor, geen dode pixels, grote inkijk hoek, geen ghosting, en verder een prima beeld kwaliteit. Wat mij betreft een aanrader dus...

Foto's komen nog, als dat mogelijk is...

Heb jij ook een Acer AL1916Ws?