sluiten

Onderzoek Tweakers

Naar het onderzoek

Nintendo Switch (2019 model) + Mario Kart 8 Deluxe Blauw, Rood

Nintendo Switch (2019 model) + Mario Kart 8 Deluxe Blauw, Rood Review

Fusi0nking 17 december 2019, laatste update op 23 december 2019, 346 views Product gekocht

Nintendo Switch (2019 model) + Mario Kart 8 Deluxe Blauw, Rood

Bekijk de uitgebreide review voor meer informatie.

Pluspunten

• Prijs console inclusief Mario kart
  • Batterij (2019 revisie)
  • Joycons
  • Kwaliteit
  • Spel aanbod
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Prijs games erg duur
  • Op tv vrij matige beeld kwaliteit voor games zoals the witcher.
  • GEBRUIK EEN SCREENPROTECTOR! Dock krast de bezels van het scherm!

Multimedia Score: 3
Multiplayer Score: 4
Spelaanbod Score: 5
Randapparatuur Score: 5
In de tijd dat de Nintendo Switch werd ge announced was ik vrij sceptisch.
Ja de console deed wat heel speciaals en dat was namelijk dat je hem zowel in handheld mode als op tv kan gebruiken, helaas was het gameaanbod vrij schaars en de batterij duur was in mijn ogen ook niet heel goed (ongeveer 3 uur met intense spellen). Dit heeft mij ervan weerhouden dat ik er een heb aangeschaft... tot een paar dagen geleden!

De 2019 revisie heeft alle problemen en zorgen die ik had aangepakt, de batterij duur is verdubbeld wat in houd dat je zoon 6 uur lang intense spellen kan spelen.
Ook is het scherm iets beter, hij is feller en meer accuraat ook draait die net even wat koeler. Voor de rest is het zo goed als het zelfde.

Het gameaanbod is zeer goed geworden met grote titels zoals Zelda: Breath of the wild, Mario odyssey, Astral Chain(een van mijn favoriete switch spellen) en grote titels zoals Skyrim en de Witcher 3: wild hunt en natuurlijk nog veel en veel meer!. het is wel zo dat de games extreem duur zijn vergeleken andere systemen. Ook zijn ze grafisch niet heel goed op een grote TV, in handheld mode is het echt adembenemend, echt fantastisch!

De joycons vind ik persoonlijk erg fijn, enige is dat de knoppen vrij klein zijn. voor de rest niks op aan te merken. Gewoon goed!

Ook is het mogelijk op de switch om met de meeste spellen met meerdere te spelen. Ook dit werkt fantastisch.

All met all een hele fijne console om te hebben naast mijn pc.
Net niet perfect, maar wat is dat wel? de nieuwe revisie is zeker aan te raden!

Heb jij ook een Nintendo Switch (2019 model) + Mario Kart 8 Deluxe Blauw, Rood?