Apple iPhone 6 64GB Grijs

Apple iPhone 6 64GB Grijs Review

ppeter 16 december 2019, 97 views Product gekocht

Apple iPhone 6 64GB Grijs

Fantastisch en mooi toestel met goede accu en bouwkwaliteit!

Pluspunten

• Design en bouwkwaliteit
  • Helder en mooi scherm
  • Goede accu
  • Nog steeds updates van Apple
  • IOS

Minpunten

• Duur

Na mijn eerste smartphones vanaf 2007 HTC Touch/Legend en een Nokia E72, heb ik daarna de stap gezet naar de Apple iPhone met de 3G. Vervolgens de iPhone 4/5 en dan nu nog steeds de 6. Moet zeggen, dit is mijn beste smartphone ever!

Door de bouwkwaliteit verkeert het toestel nog steeds in nieuwstaat, en heb vandaag nog een autonomie van twee dagen en een (eerste) accu van 91%. Door de algemene kwaliteit en de updates van Apple die nog steeds voorzien worden, heb ik nog geen afscheid kunnen nemen van dit toestel. De huidige prijzen demotiveren mij ook om een nieuwe iPhone te kopen.

Maar nu begint het echt wel te kriebelen om een nieuwe iPhone te kopen. Nu de iPhone 6 toch wat trager begint te worden en ik er een beetje op uitgekeken ben, is het toch stilaan tijd voor een nieuw toestel. De nieuwe iPhone 11 Pro valt erg in de smaak, maar de hoge prijs houd me nog een beetje tegen. De iPhone 11 vind ik te groot en te zwaar, ondanks zijn goede recensies en prijs. In het nieuwe jaar 2020, zal er zeker een nieuwe iPhone komen...

Heb jij ook een Apple iPhone 6 64GB Grijs?

Meer advertenties

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite