Specificaties 12,1" (1366x768), 250GB (hdd) - Bekijk alle specificaties

Asus Eee PC 1201N Zwart Review

menollo 1 juni 2010, laatste update op 1 juni 2010, 325 views

Asus Eee PC 1201N Zwart

Pluspunten

• Klein
  • Speelt Full-HD (via HDMI)
  • Alles werkt onder linux

Minpunten

• Geen gigabit ethernet
  • Ziet snel vuil op glimmende zwart

Heb de laptop nu paar maanden. Heb er vanaf het begin direct Linux op gezet.
In het begin had ik af en toe vastlopers, maar met de meest recente bios heb ik daar geen last meer van.
Draai 64 bit linux op de machine en alles werk daar perfect zonder problemen.

Voor de 400 euro die het mij gekost heeft vind ik het een prima machine.
Hij is voor mijn gebruik snel genoeg. Een ben ook wel tevreden over accu duur. (gebruik cpu/gpu niet echt intensief, en haal > 4 uur)

Zal ook even vermelden dat ik bij aankoop de netbook gelijk heb opengemaakt om de hdd te vervangen.
(ik had nml nog een solid state disk liggen). Om de harde schijf te vervangen moet de laptop volledig open gemaakt worden (de harde schijf zit namelijk aan de bovenkant, waardoor de hele printplaat er uit gehaald moet worden). Was beetje gedoe, maar verder zonder problemen.

Heb jij ook een Asus Eee PC 1201N Zwart?