MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X

Specificaties 8GB GDDR6 • 3x DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X Review

rossifanNewbie 13 december 2019, 408 views Product gekocht

MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X

Goede videokaart. Duur ,maar het geld waard

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Goede prestaties

Minpunten

• Prijs wat aan de hoge kant

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Heb erg zitten twijfelen welke 5700XT ik wilde kopen. Na veel wikken en wegen gekozen voor de MSI, aangezien mijn huidige kaart ook al een MSI was en daar erg tevreden over was.

Enige wat mij een beetje tegenstond was de prijs. Ja, ik heb er 487 euro voor betaald,mijn duurste kaart ooit, maar wat een goede kaart is het.

Installatie ging erg makkelijk, deze kaart is wel groot zeker iets waar je rekening mee moet houden.

Heb na de installatie RDR2 gekocht en ik heb nog een i7 4790K cpu ,maar rdr2 kan je erg goed draaien met deze kaart. Ik ben nog wel wat aan het afstellen etc, maar draai gemiddeld op zn 65 FPS , paar instellingen op Ultra en de rest op High. Overigens wel op 1440p.

Wat moet ik er meer over zeggen, temperatuur is bij rdr2 ongeveer 70 graden dus prima.
Het is een keuze, maar ik zou deze keuze zo weer maken.
Prijs valt over te twisten, is wel 1 van de duurdere kaarten

Heb jij ook een MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X?