1 review

Apple MWVG2ZM/A (iPhone 11) Transparant

Specificaties Soft case (TPU) • Apple compatible - Bekijk alle specificaties

Apple MWVG2ZM/A (iPhone 11) Transparant Review

Eupeodes 12 december 2019, 167 views Product gekocht

Apple MWVG2ZM/A (iPhone 11) Transparant

Het hoesje ziet er prima uit en het blijft goed te zien wat voor mooie telefoon erin zit. Helaas zie je ook dat er stof tussen het hoesje en de telefoon komt, en komen er barsten in het hoesje als je telefoon eruit haalt.

Pluspunten

• Ziet er aanvankelijk mooi uit
  • Telefoon goed bedienbaar

Minpunten

• Vuil tussen hoesje en telefoon erg zichtbaar
  • Breekt makkelijk bij telefoon uit hoesje halen

Kwaliteit Score: 2
Meteen met mijn iPhone dit hoesje mee besteld. Aanvankelijk was ik dik tevreden, ziet er mooi uit en houdt lekker vast, ook is bediening van power- en volumeknoppen nog prima en mute ook goed. Helaas bleek al snel dat er op allerlei plekken stof tussen de telefoon en het hoesje komt (met een niet transparant hoesje gebeurt dit natuurlijk ook, maar zie je het niet). Omdat ik dit ontsierend vond heb ik de telefoon uit het hoesje gehaald en de boel schoongemaakt. De eerste keer ging dit prima, de tweede keer hoorde ik een krak en bleek er een scheur te zitten onderin het hoesje.
Ik ben dus benieuwd hoe dit hoesje zich gaat houden, maar voor mij is eigenlijk nu al zeker dat dit hoesje niet de paar jaar die ik met eerdere hoesjes haalde gaat halen.

Heb jij ook een Apple MWVG2ZM/A (iPhone 11) Transparant?