Logitech Wireless Marathon Mouse M705 Review
Gekocht ter vervanging van mijn vorige M705 die na jaren een beetje lam aan het worden was op de linker drukknop. Maar de oude had een duimknop die ik veel gebruikte en de nieuwe M705 heeft deze knop helaas niet meer.
Pluspunten
Lange batterijduur Scolt heel soepel Betrouwbaar
Minpunten
Mis de extra duimknop
Eindoordeel
Ik gebruikte de duimknop altijd om direct op Google te komen. Dus als ik die knop indrukte, startte hij ook gelijk de browser op.
Ik heb gezien dat ik naar een duurdere muis zal moeten overstappen als ik de knop terug wil hebben.
Verder ben ik blij met dit type muis, vandaar dat ik wederom na alle jaren voor dezelfde muis heb gekozen.
Op de foto's de oude en nieuwe uitvoering van de M705. Links de nieuwe.
Ik heb gezien dat ik naar een duurdere muis zal moeten overstappen als ik de knop terug wil hebben.
Verder ben ik blij met dit type muis, vandaar dat ik wederom na alle jaren voor dezelfde muis heb gekozen.
Op de foto's de oude en nieuwe uitvoering van de M705. Links de nieuwe.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Logitech Wireless Marathon Mouse M705?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
Reacties (1)
"Mis de extra duimknop"...
Onder de zelfde type (M705) functionaliteit weglaten dat is wat mij betreft dodelijk voor de reputatie van Logitech.
Die duimknop is in sommige gevallen essentieel. Ik gebruik hem bij CAD-programma's. Je kan hem programmeren als mid-button of als pan-button.
Ik heb zelf een M720 waar ik heel tevreden over ben. Op termijn wil ik daar best een nieuwe voor, maar hij lijkt uitlopend, EOL dus.
Nou dacht ik dat de M705 ook kan. Maar je voelt je gefopt als de nieuwste geen duimknop heeft.
Onder de zelfde type (M705) functionaliteit weglaten dat is wat mij betreft dodelijk voor de reputatie van Logitech.
Die duimknop is in sommige gevallen essentieel. Ik gebruik hem bij CAD-programma's. Je kan hem programmeren als mid-button of als pan-button.
Ik heb zelf een M720 waar ik heel tevreden over ben. Op termijn wil ik daar best een nieuwe voor, maar hij lijkt uitlopend, EOL dus.
Nou dacht ik dat de M705 ook kan. Maar je voelt je gefopt als de nieuwste geen duimknop heeft.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
