HP iPAQ hx2410 Review

jhvos340Newbie 13 maart 2006, 195 views

HP iPAQ hx2410

Pluspunten

• WiFI
  • Bluetooth
  • twee expansion slots

Minpunten

• beperkt geheugen

Veelzijdigheid Score: 5
De hx2410 is intussen alweer wat verouderd (met de hx2490 als opvolger), maar heeft wel erg veel features die de veeleisende gebruiker vraagt. Bluetooth, WiFi, twee expansion slots, erg goed allemaal. Ik gebruik het apparaaat dagelijks voor werk en i.c.m. TomTom, dit bevalt erg goed. De los aangeschafte Bluetooth ontvanger wer automatisch herkend en zorgt voor een snelle fix. Ik heb wel sinds een maand een nieuwe accu, de oude laadde niet meer op. Deze is onder HP garantie omgeruild, GRATIS gebracht en gehaald door UPS. Dit vind ik een zeer goede service dus van HP. Enig nadeel is dat het geheugen in vergelijking met de nieuwe uitvoering beperkt is: 2x 64 MB, maar dat valt met 1 Gb SD kaart wel op te lossen. Let wel op dat programma's als TomTom beter in het hoofgeheugen moeten worden geinstalleerd.

Heb jij ook een HP iPAQ hx2410?

(ik neem aan dat je met 'twee expasion slots' de SD en CF sloten bedoelt, net als in de H2210)

Kan je die twee expansion slots nou tegelijkertijd gebruiken? Dus Ún een SD Ún een CF kaart erin en dat ze allebei werken? Dit is eigenlijk iets waar ik naar nieuwsgierig naar was, maar tot op heden nog geen antwoord heb gevonden (waarschijnlijk omdat ik niet echt actief heb gezocht :+)