Razer Nari Ultimate

Razer Nari Ultimate Review

HuugTheSeal 1 december 2019, 52 views Product gekocht

Razer Nari Ultimate

heb deze headset gekocht voor €150,- in de korting. voor games ( en vooral actie-games ) is de "hypersense" geweldig, het geeft je echt het idee dat je meer in de game zit.

Pluspunten

• goede audio
  • hypersense is geweldig!
  • 3.5mm audio kabel krijg je erbij (voor je telefoon)
  • plek voor de usb-dongle IN de headset
  • fijne controls op headset
  • veel settings in de software
  • zit lekker op mn hoofd (ook met bril)

Minpunten

• micro-usb
  • batterij kan beter (vooral met hypersense en lichtjes aan)
  • microfoon is best wel slecht

Opnamekwaliteit Score: 2
Features Score: 5
De headset word normaal voor €180-200 verkocht en dit vind ik hem niet waard, voor €50 minder hub je de normale nari en die heeft alleen geen hypersense. zoals ik al zij is hypersense in games echt geweldig, maar als je naar muziek luistert kan het erg vervelend zijn. Je kan het ook alleen uit/aan zetten in de software en niet op de headset zelf, das wel jammer. de headset zit lekker op mn hoofd en drukt mijn bril niet onnodig tegen mijn hoofd wat sommige headsets wel doen, de cooling-gel is ook erg fijn maar na een paar uur is het effect wel uitgewerkt. De microfoon is best wel slecht, heb zelf een xlr microfoon dus geef hier niet zoveel om maar je kan hier eigenlijhk niet mee streamen/videos opnemen, voor voice-chat in een spelletje is die prima. de headset bestaat uit veel plastic maar ziet er wel stevig uit en voelt goed aan.
Al met al een fijne headset maar ik adviseer wel om hem pas te kopen als die afgeprijsd is, of als je de hypersense niet per sé wilt hebben de 'normale' nari te kopen

Heb jij ook een Razer Nari Ultimate?