Specificaties 21" @ 1600x1200 (UXGA) (lcd, 8ms) - Bekijk alle specificaties

Samsung Syncmaster 214T Zilver Review

Wolvie 21 mei 2007, 543 views

Samsung Syncmaster 214T Zilver

Pluspunten

• groot / snel/ goede kleuren / afwerking
  • alle kabels aanwezig
  • geen dode pixel bij levering
  • Ik vind het scherm mooi, maar dat is persoonlijk

Minpunten

• nog geen zaken kunnen bespeuren die ik negatief vind.
  • Het kan altijd beter, maar dit is gewoon een goed scherm

Ik heb zelfs hiervoor een samsung 172x gehad en ben op voorhand gecharmeerd van het design van Samsung

Aan gezien ik een hogere reslutie wilde draaien dan 1280x1024 kwam ik op dit scherm, omdat het snel genoeg zou moeten zijn en 1600x1200 kan draaien. Omdat ik botweg een goed scherm wil en uit ervaring weet dat in het verleden de schermen gewoon niet snel genoeg waren, heb ik meer als een jaar alle ontwikkelingen gevolgd en heb met diverse schermen gewerkt (zowel prive als zakelijk) Als gebruiker zou ik mezelf als critisch en veel eisend omschrijven

Ik gebruik het scherm voor voor gaming (first person shooters en world of warcraft), normaal gebruik (office en wat andere applicaties) en kijk afentoe filmpjes.

Mijn uitgangspunt is dat het scherm zonder problemen in de huiskamer zou moeten kunnen staan, dus het moet qua uiterlijk ook goed zijn.

update : 21-05-2007
Nog steeds in gebruik en zeer positief over het scherm, tot nu toe geen problemen en naar volle tevredenheid

Heb jij ook een Samsung Syncmaster 214T Zilver?