Lenovo ThinkBook 13s-IWL (20R9006YMH)

Specificaties 13,3" • 1920x1080 • 256GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Lenovo ThinkBook 13s-IWL (20R9006YMH) Review

shyblue 14 november 2019, laatste update op 22 juni 2020, 801 views Product gekocht

Lenovo ThinkBook 13s-IWL (20R9006YMH)

Linux draait prachtig, alles werkt behalve de fingerafdrukscanner, die ik niet nodig heb. Geen usb-c oplaad functie.

Pluspunten

• Linux compatible
  • Batterij 11 uur
  • RAM vervangen

Minpunten

• geen usb-c opladen
  • fan geluid

Ik gebruik alleen Linux, geen ervaring met Windows.
De efi firmware kan je tot nu toe alleen onder Windows updaten.
Wifi chip is Intel 9560.
RAM & nvme ssd & wifi kaart kan men vervangen. Torx T5 nodig om hem open te maken.
Default suspend mode (niet te wijzigen in de firmware) is s2idle. Kan bij Linux (software mode) worden gewijzigd naar S3 (deep sleep).
Ik hoor de fan alleen als ik een stress test bijv glmark2 draai, anders compleet stil.
Audio zou beter kunnen, maar ja.

Edit: Het geluid van de tweede kleine fan is vervelend. Uiteindelijk heb ik de kleine fan van het MB ontkoppelt, de grote fan is ok. De fancurve van Lenovo is aggressief

Heb jij ook een Lenovo ThinkBook 13s-IWL (20R9006YMH)?

Thx, nu weet ik dat de RAM wel is te vervangen.

Ik wil op een later moment een losse 16GB module kopen en die stoppen in de slot waar nu 8GB in zit.