Acer Aspire 5 A517-51G-87A7

Specificaties 17,3" • 1920x1080 • 1,128TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Acer Aspire 5 A517-51G-87A7 Review

Jan Boos 11 november 2019, 348 views Product gekocht

Acer Aspire 5 A517-51G-87A7

Aardige laptop redelijke prijs en snelheid maar slechte accu.

Pluspunten

• redelijk scherm
  • snelle opstart

Minpunten

• mat beeldscherm
  • accu laad niet goed op en snel leeg

Deze Acer laptop gekocht als vervanging van desktop 27" om ook beneden in de woonkamer te gebruiken. Na drie uurtjes gebruik gaat hij in de bespaarmodus. Na (7 uur) opladen van bv 17.00 uur tot 00.00 uur als we naar bed gaan laad hij op en trek ik de oplader er uit. dan staat de capaciteit op 100%. s'morgens bij aanzetten blijkt de batterij op 75% te staan en is er al 1/4 minder stroom in de accu.

Ik had deze Acer gekocht om ook benden aan tafel foto's te kunnen bewerken etc. Maar dát is een misser. Door het matte scherm zijn de foto's NIET scherp zoals op een glans scherm van mijn 27"scherm desktop. Voor gewoon typwerk, Internet surfen e.d. goed genoeg. Maar niet voor fotografie. En aangezien de accu zeer snel leeg is, is het ook niet een laptop om mee te nemen zonder de mogelijkheid van opladen of op stroom te zetten. Ik heb hem nu 2 maanden, maar deze zou niet weer mijn keuze zijn.

Heb jij ook een Acer Aspire 5 A517-51G-87A7?