1 review

Denon AVR-S750H

Specificaties 7.2-kanaals met 75W versterker en 6x HDMI - Bekijk alle specificaties

Denon AVR-S750H Review

mijansen1987 9 november 2019, 79 views Product gekocht

Denon AVR-S750H

GEWELDIG geluid!

Pluspunten

• Atmos/DTSX
  • Bediengemak
  • Mogelijkheden
  • App
  • Airplay2

Minpunten

• Formaat

Geluidskwaliteit Score: 5
Van een Sonos Playbar naar een Denon S650H, dat was al een geweldige upgrade, maar toen hoorde ik Atmos en was ik in de ban van Atmos. Ik koos er voor om de versterker om te ruilen voor deze S750H, wat gepriegel en wat speakers aan het plafond gemaakt. Je wordt letterlijk in de film gezogen met een 5.1.2 opstelling. SUBLIEM.

Heb jij ook een Denon AVR-S750H?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple