LG 27MP59G-P Zwart

Specificaties 27" • 1920x1080 (Full HD) • 75Hz • IPS • 1ms - Bekijk alle specificaties

LG 27MP59G-P Zwart Review

pmkoning 8 november 2019, 83 views Hands-on

LG 27MP59G-P Zwart

Staat te koop bij de Makro voor €109 ex BTW momenteel dus werd getriggerd.

Pluspunten

• Zeer scherpe prijs
  • Redelijk kleine bezels

Minpunten

• Basic (maar dat kan ook niet anders voor deze prijs)
Helaas niet aan te zetten (geen pc in de buurt), maar kan wel zeggen dat er zeker een mount aan kan!
Klik de voet los en haal de twee overste boutjes eruit en je kan er zo een arm aan vast maken.
De NewStar bureau steun staat er naast een ik dus even gepast en dat gaat perfect!
Nou weet ik even niet of dat VESA is, maar er is dus wel zeker een keurige steun bij te krijgen zodat je zelf met hoogte en positie spelen kan.
Ik ga nog even kijken, maar mss ruil ik mijn 2 MSI 24" er wel voor in... (Gebruik ze voor regulier kantoor werk, dus geen video, games of is).

Heb jij ook een LG 27MP59G-P Zwart?

Dit is toch geen review ?
Zo ook niet bedoeld, meer als aanvulling op de twee eerdere reviews... O-)