ASRock Phantom Gaming D Radeon RX570 8G OC

Specificaties 8GB GDDR5 • 3x DP, DVI-D, HDMI - Bekijk alle specificaties

ASRock Phantom Gaming D Radeon RX570 8G OC Review

rufus666 8 november 2019, laatste update op 9 november 2019, 29 views Product gekocht

ASRock Phantom Gaming D Radeon RX570 8G OC

Prima kaart voor het geld, maar hij is zeker niet stil tijdens zware belasting !

Pluspunten

• Presteert goed
  • Betaalbaar

Minpunten

• Zeker niet stil bij belasting

Ik schrijf eigenlijk nooit reviews, en ik hou het ook kort.

Dit is echt een prima videokaart voor het geld (€141) ik was vroeger een fanatiekere gamer dan nu (nooit hardcore gamer geweest) maar vind het nog steeds wel leuk om af en toe een shooter te spelen, in dit geval heb ik onlangs Call Of Duty Modern Warfare (2019 editie) aangeschaft maar mijn oude kaart trok het niet meer(alleen op de laagste settings) en ik wilde niet teveel geld uitgeven...

Ik moet zeggen dat deze kaart echt prachtige beelden geeft, maar hij is niet stil !

De meeste settings staan op hoog, en de resolutie 2560x1440 op een 27" scherm en echt het ziet er prachtig uit, de kaart is buiten het gamen om gewoon stil maar met belasting tijdens het gamen begint hij echt flink te blazen, ik kan mij er niet echt aan storen, ik heb het geluid meestal wel hard aan staan of heb een koptelefoon op, maar ik kan mij voorstellen dat anderen hier zich aan kunnen ergeren

Heb jij ook een ASRock Phantom Gaming D Radeon RX570 8G OC?