Samsung The Frame QLED 55"

Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Samsung The Frame QLED 55" Review

slelieveld 8 november 2019, laatste update op 8 november 2019, 72 views Product gekocht

Samsung The Frame QLED 55"

Het idee is leuk, maar er zitten veel haken en ogen aan.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Grappig systeem met kleuren lijsten
  • No Gap wall mount is een heel mooi systeem

Minpunten

• Lijsten sluiten niet goed aan
  • Slechte software
  • 6 maanden gratis art store is niet gratis (je betaalt met je creditcardgegevens)
  • Onzichtbare kabeltje is niet echt onzichtbaar --> is niet makkelijk weg te werken anders dan met een gat in de muur of kabelgoot. Gat in de muur moet dan echt spot-on zijn anders komt je tv naar voren)
  • Samsung klantenservice is heel slecht: de medewerker zit op te geven over zijn baas omdat hij geen frame TV heeft om te testen --> En dus kan ik niet geholpen worden
  • Veel verkeer naar intenet voor een TV
  • Bewegingssensor art mode werkt niet goed

Leuk idee, maar touwtje is toch wel goed zichtbaar. Software buggy en instabiel. Art store moet je ondanks dat je "6 maanden gratis" krijgt verplicht je creditcardgegevens opgeven!? Vaak foutmeldingen over connectiviteit (nee dit ligt niet aan mijn internet aangezien vorige Samsung dit niet had). Overall baal ik van de software op de TV, de bemoienis van de "akkoord met dit akkoord met dat" is groot op deze televisie. Geen idee waar je allemaal wel en niet mee akkood moet gaan en wat er wel en niet wordt gedeeld met Samsung. Als ik kijk in mijn logging is de TV degene die de meeste sessie en verkeer voor zijn rekening neemt en dan stream ik niet eens netflix of anders!?

The frame zelf, de lijst is erg lastig aanbrengen. In de hoek kom je niet goed uit en dat laat dus altijd een kier over.

Heb jij ook een Samsung The Frame QLED 55"?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple