AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed

Specificaties AM4 socket • Octa (8) core @ 3,7GHz-4,3GHz - Bekijk alle specificaties

AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed Review

onnaj 7 november 2019, 66 views Product gekocht

AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed

Onovertroffen qua prijs/kwaliteit met een aardige stock koeler

Pluspunten

• Snelheid
  • Kwaliteit stock koeler

Minpunten

• Geluid koeler op belasting wat hoog
  • Niet de zuinigste

Gekocht icm een Asus X470 Pro Prime moederbord en het draait als een tierelier. Kom van een i5-7600k en het verschil is toch best groot!
Schijnt wel zo te zijn dat je een moederbord moet hebben wat betere bescherming heeft voor je VRM's, vandaar mijn keuze voor de X470 prime.

Qua prijs/kwaliteit, zeker icm de cashback, echt onovertroffen.

De ventilator, die erg mooi is ondanks dat ik niks met RGB heb, maakt onder belasting wel behoorlijk wat herrie, maar koelt voldoende. Ca 70-75 graden max bij Battlefield V.
Ik ga vanwege het geluid wel op zoek naar een andere koeler

Heb jij ook een AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed?