Panasonic Lumix DMC-FZ5 Review

BSDforMe 8 maart 2006, 268 views

Panasonic Lumix DMC-FZ5

Pluspunten

• zoom
  • degelijkheid
  • Lyca lens
  • OIS

Minpunten

• manual focus niet aanwezig

Uitbreidbaarheid Score: 3
Batterijduur Score: 3
Snelheid en automatiek Score: 4
Mooie camera voor een lage prijs (prijs/kwaliteitverhouding uitstekend!)

Twijfel je over een DSRL te kopen ? Neem deze dan als je niet zoveel geld wilt uitgeven! Hij zal je niet tegenvallen!

Daarnaast vind ik het wel heel jammer dat er geen manuele focus op deze camera zit. Dit zou het enige zijn dat ik nog zou wensen op een dergelijke camera..... Maar ja....daar integen is de auto focus wel bijzonder snel en zeer accuraat. Zelden mislut de eerste focus! Mocht dit wel mislukken, dan snel nog een keer proberen....
Alleen heeft dit laatste me wel een beetje genekt afgelopen zaterdag in Heerenveen tijdens de Essent ISU World Cup schaatsten. -> schaatsers in actie's zijn zeer lastig goed in beel dte krijgen...maar ja...daarvoor heb je toch eigenlijk echt wel een DSLR nodig.......maar toch, degene die WEL gelukt zijn zijn echt om te smullen!!!!

Met andere woorden......niet twijfelen over deze camera maar kopen!

Heb jij ook een Panasonic Lumix DMC-FZ5?

Wat gaaf, mijne verwacht ik morgen binnen vanuit Duitsland! Wat voor geheugenkaartje heb je erbij en hoe lang duurt het wegschrijven van een foto?