Inter-Tech 2U 2129-N Review
2de Inter-Tech case en nog steeds zeer tevreden. Prima product voor een goede prijs.
Pluspunten
Kwaliteit Meegeleverde fan's Aansluitmogelijkheden voorkant
Minpunten
Afwerking soms nalatig Geen kabel voor hotswap fan PWM Geen handleiding voor alle schroeven/brackets
Eindoordeel
2de Inter-Tech case en nog steeds zeer tevreden.
Prima product voor een goede prijs. Bijgeleverde ventilatoren enorm koelvermogen in mooie hotswap houders. Genoeg plaats in de kast voor het plaatsen van alle hardware.
Let op dat je een voeding koopt die erin past met de juiste form-factor.
Voor de hotswap ventilatoren is geen kabel meegeleverd, voor PWM is er een 8-pin header waar voor elke fan PWM/Tacho op aangesloten kan worden. DIY een eigen kabel geknutseld die aangesloten is op het moederbord.
Er is geen handleiding meegeleverd voor de verschillende schroeven/brackets. Het is dus even goed kijken waar je wat voor kan gebruiken.
Prima product voor een goede prijs. Bijgeleverde ventilatoren enorm koelvermogen in mooie hotswap houders. Genoeg plaats in de kast voor het plaatsen van alle hardware.
Let op dat je een voeding koopt die erin past met de juiste form-factor.
Voor de hotswap ventilatoren is geen kabel meegeleverd, voor PWM is er een 8-pin header waar voor elke fan PWM/Tacho op aangesloten kan worden. DIY een eigen kabel geknutseld die aangesloten is op het moederbord.
Er is geen handleiding meegeleverd voor de verschillende schroeven/brackets. Het is dus even goed kijken waar je wat voor kan gebruiken.
Beoordeel deze review:
Reacties (1)
Hi,
ik wil dit chassis gebruiken met een normale ATX psu, weet jij of dit mogelijk is of heb je dit zelf gedaan?
De specs op tweakers zeggen dat dit mogelijk moet zijn, maar ik kan nergens specifieke info vinden van de fabrikant.
ik wil dit chassis gebruiken met een normale ATX psu, weet jij of dit mogelijk is of heb je dit zelf gedaan?
De specs op tweakers zeggen dat dit mogelijk moet zijn, maar ik kan nergens specifieke info vinden van de fabrikant.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn