Specificaties Access Point, WiFi max. 300Mbps - Bekijk alle specificaties

ZyXEL WAP3205 Review

fakamminga 27 mei 2010, laatste update op 27 mei 2010, 1.304 views

ZyXEL WAP3205

Pluspunten

• Werkt snel en stabiel in combinatie met andere Zyxel apparatuur
  • Makkelijk nieuwe hardware aan toe te voegen

Minpunten

• Handleiding op cd-rom
  • Bereik (is te verbeteren!)
  • Niet echt eenvoudig te gebruiken

Beheerbaarheid Score: 3
Het apparaat heeft een duidelijke handleiding voor een ervaren gebruiker, maar voor een leek is dit apparaat niet zo eenvoudig te bedienen. Verder is de handleiding op CD-Rom wat ik niet echt handig vind! Toch heeft het mij een dag gekost om alle mogelijkheden te verkennen en de juiste instellingen van het apparaat in mijn netwerk te ontdekken.

Het apparaat werkt op zich prima, alleen had ik iets meer bereik verwacht van dit apparaat: Het is in mijn situatie wel ruim voldoende. Het bereik van mijn Telfort router is beter. Mijn blu-ray speler en digitale TV decoder zijn nu ook opgenomen in mijn netwerk via dit apparaat en ook dat werkt prima!

Kortom niet ijzersterk in prestatie, maar wel goed genoeg voor mijn situatie!

Heb jij ook een ZyXEL WAP3205?