Asus A7N8X-XE Review

ADH_ED 8 maart 2006, 309 views

Asus A7N8X-XE

Pluspunten

• Features, onboard geluid.

Minpunten

• Overklokken, plaatsing floppyaansluiting op moederbord

Layout Score: 2
Allereerst is het prima bord voor een gunstige prijs. Alleen heb ik net zoals de andere reviewer een AMD XP-M 2800+. deze word door het moederbord ondersteunt, en dat was voor mij de reden om deze te halen. Helaas draaide mijn processor op 1200 Mhz, daar werd ik niet zo blij van, maar door omslachtige manieren toe te passen is de multiplier in te stellen. Gelukkig maar, anders was dit mobo snel verleden tijd geweest.

Toch scoort hij een voldoende vanwege de features, onboard geluid vind ik zelf zo goed, dat ik mijn geluidskaart maar heb weggedaan.

De layout is onduidelijk. Floppy zit iig er vaag (onder de PCI sloten) en aangezien ik 1 van de weinige stervelingen ben die nog wel es diskettes gebruikt is dit een zwaar minpunt.

Heb jij ook een Asus A7N8X-XE?