MSI GeForce RTX 2060 Super Gaming X

Specificaties 8GB GDDR6 • 3x DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

MSI GeForce RTX 2060 Super Gaming X Review

stefanDB99 28 oktober 2019, 653 views Product gekocht

MSI GeForce RTX 2060 Super Gaming X

Deze videokaart is top! Het design is heel mooi, vooral met de RGB verlichting. Ook zijn de prestaties top. Deze videokaart is zijn geld zeker waard!

Pluspunten

• Design
  • Betaalbaar
  • 1440p Gaming
  • RGB Verlichting
  • Twin Frozr 7 Technologie

Minpunten

• Meer HDMI aansluitingen

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Ik heb een week geleden besloten om mijn MSI GTX 970 Gaming 4G te upgraden naar deze MSI RTX 2060 Super Gaming X en een betere aankoop had ik niet kunnen maken. Ik wou voor mijn nieuwe videokaart een RTX kaart. Omdat mijn budget niet al te hoog was kwam ik al snel uit op de 2060 Super. Ook was de keuze voor MSI al snel gemaakt doordat ik al een paar jaar een goede ervaring heb met MSI. Hij is de 449 euro die ik er voor heb betaald zeker waard. Door de Twin Frozr 7 is deze kaart heel goed gekoeld, dit zorgt voor betere performance. Doordat de ventilatoren op de kaart pas bij komen als de videokaart belast word is de MSI RTX 2060 Super Gaming X zeer stil. De premium afwerking van deze videokaart ziet er mooi uit in elke PC. Ook kan je met de MSI software de RGB verlichting op de videokaart veranderen. Bovenop de goede prestaties van de MSI RTX 2060 Super Gaming X kan je hem zelf ook nog overclocken met de MSI Afterburner software, dit gaat heel makkelijk.

Conclusie: De MSI RTX 2060 Super Gaming X is zijn geld zeker waard, de prestaties zijn goed voor 1440p gaming, en het design is super!

Heb jij ook een MSI GeForce RTX 2060 Super Gaming X?