Specificaties 160GB 3.5" HDD (ATA) - Bekijk alle specificaties

WD Blue WD1600JB, 160GB Review

_Mithrandir 6 maart 2006, 640 views

WD Blue WD1600JB, 160GB

Pluspunten

• ik heb dus geen goede eigenschappen kunnen vinden

Minpunten

• wel slechte

ik kom alleen maar op zeer slecht omdat mijn nieuwe schijf na een paar dagen al de geest gaf

dead on arrival heet dat dan en dus maar garantie claimen

ik ben benieuwd of ik over een paar dagen nadat ik een nieuwe heb een positieve review jan gaan schrijven, nu even niet.

maar hoe je het ook wend of keert defect is defect

Heb jij ook een WD Blue WD1600JB, 160GB?

Elke hardwarefabrikant levert weleens een slecht product, maar om nou op zon manier een review erover te schrijven vind ik een beetje te. Wacht dan in ieder geval af tot je de vervanging (neem aan dat hij nog niet geopereerd is ofzo) ook hebt getest.
Dit is de beste review die ik tot nu toe heb mogen lezen.
Ik neem echt nooit zo'n schijf!!! }>
- Kon je niks vertellen over de extra onderdelen die er misschien bijzaten? Of die je misscjhien verwacht had? Aangezien dit bij jou een negatief punt is.

- De leverancier?

- Dat je een slechtte beoordeling geeft is begrijpelijk echter waarom geef je de prijs zo'n beoordeling en compatibiliteit? Dit heb je niet kunnne testen als je een DOA hebt.

- Het is normaal dat je bij Negatieve eigenschappen ook in het kort de negatieve eigenschappen op een rijtje invult en niet twee woorden... (die ook eens gewoon niet kloppen (Negatieve eigenschappen: wel slechte |:( )
Deze survey slaat imho nergens op, een DOA kan je altijd hebben, dat hoeft niet aan de HD te liggen.

:Z
Ik heb nu enkele maanden twee van deze schijven in Raid 0 draaien. Zal wel aan mij liggen maar ik heb nog steeds geen problemen kunnen ontdekken.
HIer ook twee draaien... geen problemen... Kon je geen garantie claimen via de leverancier? En dan de nieuwe schijf reviewen?
"een revieuw moet kennelijk 75 woorden bevatten, ik had er maar 46 dus moet er nog een paar bijschrijven."

Wees gerust, gelul op internet kan al vanaf 2 woorden.