Scheppach ASP30 Review
Het drievoudig filter systeem is top ! maar......
Pluspunten
drievoudig filter !!! zuigkracht extra lang nazuigen bij gebruik met gereedschap
Minpunten
lage kwaliteit plastic volgt je niet Lawaai
Eindoordeel
Top van deze stofzuiger is het drievoudig filter ! Je hebt dus een stofzak een waterfilter en dan een hepa filter, maar..
Waar je de slang op aansluit ( een klep boven op de stofzuiger ) is een kwalitatief laagwaardig stuk plastic. Deze zal snel kapot gaan.
Slang ook erg slechte kwaliteit en te kort . Ook stofzuigerbuis te kort.
Hendel die je kan klappen kan niet vast.
De stofzuiger volgt je niet, waardoor de korte slang weer verveld is .
Wel blijft de stofzuiger lekker lang na zuigen bij gebruik met gereedschap.
Op de grote bovenkant past geen gereedschapskist of iets dergelijk door de zuig aansluiting die daar zit.
Stofzuiger maakt op volle kracht wel veel lawaai, gelukkig zuigt die ook erg goed als die niet voluit staat.
Waar je de slang op aansluit ( een klep boven op de stofzuiger ) is een kwalitatief laagwaardig stuk plastic. Deze zal snel kapot gaan.
Slang ook erg slechte kwaliteit en te kort . Ook stofzuigerbuis te kort.
Hendel die je kan klappen kan niet vast.
De stofzuiger volgt je niet, waardoor de korte slang weer verveld is .
Wel blijft de stofzuiger lekker lang na zuigen bij gebruik met gereedschap.
Op de grote bovenkant past geen gereedschapskist of iets dergelijk door de zuig aansluiting die daar zit.
Stofzuiger maakt op volle kracht wel veel lawaai, gelukkig zuigt die ook erg goed als die niet voluit staat.
Beoordeel deze review: