Dell KM717 (US) Review
Fraai uitziend en lekker typend toetsenbord. Oncomfortabele muis die goedkoop aanvoelt.
Pluspunten
Fraaie look, vooral het keyboard Solide bouw (aluminium) Fijn tikkende toetsen
Minpunten
Muis voelt goedkoop aan Oncomfortabele muis door scherpe randen Niet goedkoop
Eindoordeel
Het toetsenbord is heerlijk. Mooi strak design gemaakt van aluminium. Weegt ook weinig.
De F-toetsen had ik liever op de ouderwetse manier gegroepeerd per 4 gezien, maar dat vind ik vooral voor mijn werk handig en dit toetsenbord gebruik ik daar niet voor. Dus een minor issue.
De muis daarentegen vind ik goedkoop aanvoelen en vanwege scherpe randen ligt hij niet lekker in de hand. Hij is ook vreemd vormgegeven (een boogvorm), wat best leuk is, maar ik gebruik deze muis bij een HTPC en dus op de (leuning van) de bank
En dan is een muis met een vlakke onderzijde veel handiger. Ik vermoed dat deze muis in een la gaat verdwijnen.
De F-toetsen had ik liever op de ouderwetse manier gegroepeerd per 4 gezien, maar dat vind ik vooral voor mijn werk handig en dit toetsenbord gebruik ik daar niet voor. Dus een minor issue.
De muis daarentegen vind ik goedkoop aanvoelen en vanwege scherpe randen ligt hij niet lekker in de hand. Hij is ook vreemd vormgegeven (een boogvorm), wat best leuk is, maar ik gebruik deze muis bij een HTPC en dus op de (leuning van) de bank
Beoordeel deze review:
:strip_exif()/u/3140/106386.gif?f=community)