sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

1 review

HP EliteBook 840 G6 6XD76EA

Specificaties 14" • 1920x1080 (Full HD) • 256GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

HP EliteBook 840 G6 6XD76EA Review

pitchdown 13 oktober 2019, laatste update op 14 oktober 2019, 341 views Product gekocht

HP EliteBook 840 G6 6XD76EA

Mooie en behoorlijk fijne zakelijke laptop met veel opties om te configureren.

Pluspunten

• Goed Toetsenbord (maar geen thinkpad-kwaliteit)
  • Relatief Licht
  • Mooi Design

Minpunten

• Battery Time remaining issue
  • Pointer Stick "loopt over het scherm" als je de vinger erop houd

Mooie en behoorlijk fijne zakelijke laptop met veel opties om te configureren.
Mijn versie heeft een 400 Nits-scherm en AMD Radeon Videokaart.
Voor de zakelijke gebruiker on the road een heel fijn apparaat.

Er zijn 2 zaken om rekening mee te houden:

1) Time Remaining on Battery lukt niet
2) Pointer-stick loopt als je de vinger op houd. Ik ben een "fan" van de pointer-stick, maar deze werkt niet zo fijn als bij thinkpads. Ik heb het probleem ook niet kunnen oplossen met de synaptics software. Het toetsenbord is goed, maar mist wel de echte travel van de thinkpad-serie van Lenovo.

Een concurrent als de Thinkpad T490s (zilver) zou wat mij betreft een nog betere optie zijn.

Heb jij ook een HP EliteBook 840 G6 6XD76EA?