Athom Homey

Specificaties Max. 25.000 producten (Multi prot.) + app - Bekijk alle specificaties

Athom Homey Review

inbedrijf 12 oktober 2019, 367 views Product gekocht

Athom Homey

Pluspunten

• Flows ten opzichte van Fibaro home center scenes
  • Integratie, integratie en integratie
  • AppStore met apps van derde

Minpunten

• Voice (totaal nutteloze toevoeging)

Kwaliteit Score: 4
Oke, na een periode van Fibaro home center II waar ik echt gek werdt van de slechte integratie van Hue of eigenlijk alles wat niet z-wave is lastig is te integreren is. En voor een apparaat van 400+ had ik daar wel een beetje de balen in. Vorige week de stoute schoenen aangetrokken en via marktplaats een Athom Homey 2016 gekocht. Waarom niet een nieuwe hoor ik je denken, te reviews zijn nogal wisselend. De setup ging wat stroef, maar nadat de setup was gelukt. Moesten we beginnen met de installatie van alle z-wave dimmers, wall plugs en hue lampen. Z-wave ging als een zonnetje, we kamen erachter dat je z-wave apparaten kan ontkoppelen van de home center in Homey, dit verliep allemaal als een zonnetje, wat in home center echt een hels karwei is. Daarna de rest dit verliep net zo lekker. En toen kwam het instellen van de flows. Dit is echt onwijs comfortabel, dit is hoe je het wil. bij elkaar waren we in een klein 3 uur klaar. ik moet nog een flow volledig inrichten en dat is mijn alarm me fibaro motion sensors en dan is praktisch klaar. Daarna kwam ik erchter dat ik ook mijn Itho Spider kon koppelen en mijn Novy afzuig kap. Komende periode alles test draaien en hopelijk is de homey ook stabiel, als dit ook nog zo is ben ik om.

Heb jij ook een Athom Homey?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.