Corsair LL120 RGB LED (3-pack), 120mm

Specificaties 24,8dB bij maximaal 1.500rpm - Bekijk alle specificaties

Corsair LL120 RGB LED (3-pack), 120mm Review

m.verhoef 2 oktober 2019, 467 views Product gekocht

Corsair LL120 RGB LED (3-pack), 120mm

Corsair bezit, wat mij betreft, over een van de mooiste en beste case fans. Het kost alleen wel wat.

Pluspunten

• Bijna oneindig veel effecten
  • Werkt erg goed met de iCUE software
  • Uitstekende airflow

Minpunten

• Aardig wat kabeltjes
  • Prijs doet de portemonnee zeer

Luchtverplaatsing (max) Score: 4
Luchtverplaatsing (min) Score: 4
Geluid (max) Score: 4
Geluid (min) Score: 5

Corsair LL120 RGB LED Review

De Corsair fans hebben een stevig en stoer uiterlijk, bezitten over een uitstekende airflow en heel, heel veel leds die het eigenlijk onmogelijk maken om alle effecten, patronen enzovoort uit te proberen die allemaal mogelijk zijn met de iCUE software van Corsair.

Natuurlijk is dat lichtjes festijn geweldig om naar te kijken, vergeet alleen niet de Lightning Node PRO aan te sluiten anders krijg je niet het discobal effect dat je verwacht.
Inhoud van de verpakking
De 3-pack bestaat uit 3 fans, de Lightning Node PRO, handleiding, 3 setjes schroeven en aardig wat kabeltjes die samen een heerlijke cable management job veroorzaken. Maar uiteindelijk is dit het allemaal waard, het moet ook niet te gemakkelijk zijn, een beetje bloed zweet en tranen mag best.
Airflow
De airflow is overigens erg goed en ook nog eens erg stil. Wanneer ze op volle toeren draaien zijn ze wel te horen, maar daar stoor ik me niet aan en komt ook amper voor.
Kort samen gevat, ja het doet even zeer aan de portemonnee en het installeer werk dat gedaan moet worden, maar dan krijg je ook wat.

Zelf heb ik nu 4 van deze vrolijke ventilatoren in mijn behuizing en dat worden er waarschijnlijk alleen maar meer zodra ik van start ga met de volgende upgrade.

Heb jij ook een Corsair LL120 RGB LED (3-pack), 120mm?