LG G8s ThinQ Zwart

€ 449,95
Specificaties 6,21" • 2248x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

LG G8s ThinQ Zwart Review

webants 2 oktober 2019, 212 views Hands-on

LG G8s ThinQ Zwart

Voor een midrange toestel is de LG G8s te vergelijken met high end toestellen! Door de snelheid, het scherm, de software, de prachtige camera’s en de kracht van de LG G8s ga ik zeker weer de LG G8s kiezen!

Pluspunten

• Prachtig Scherm
  • Super Cameras
  • Mooie behuizing

Minpunten

• Kort usb kabeltje
  • Krasgevoelige achterkant
De LG G8s ziet er high-end uit en voelt stevig aan en doet op het oog zeker niet onder voor een Samsung S10 of een Huawei P30 pro.
De achterkant heeft een spiegelende coating met een grijs/blauwe gloed en een rechthoekig vlak waar 3 duidelijke camera’s in zitten, de flitser zit hiernaast, onder de camera’s zit de vingerafdruk scanner..

De voorkant is prachtig en de ‘notch’ bovenaan waar de selfie camera en sensoren in zitten is wel iets groter dan huidige smartphones maar ziet er netjes uit.
De zijkant heeft links de volume buttons en een speciale Google assistent button, rechts zit de power button(helaas niet meer achterop) en de sim tray. Onderop vinden wij de USB-C ingang en de standaard koptelefoon ingang, het geluid klinkt voor mij als fanatieke muziek luisteraar klasse met of zonder koptelefoon.

Na een zeer snelle installatie ging het updaten en opnieuw installeren van mijn apps ook razendsnel en wat een heerlijke 3D animatie heeft het standaard thema.

Heb jij ook een LG G8s ThinQ Zwart?