Cooler Master Silencio 452

Niet beschikbaar
Specificaties Tower • 8 interne + 2 externe bays - Bekijk alle specificaties

Cooler Master Silencio 452 Review

MerlijnD 27 september 2019, 86 views Product gekocht

Cooler Master Silencio 452

Kast goed, staalkwaliteit verschrikkelijk.

Pluspunten

• Makkelijk HDD/SSD bevestigen
  • Net genoeg ruimte voor kabels
  • Stil
  • Voorkant magnetisch deurtje

Minpunten

• Met de hand te buigen
  • Schroefgaten waardeloos

Case is erg compleet. Goede mogelijkheden, snel HDD/SSD's in te bouwen.
Deurtje aan de voorkant werkt erg mooi, ook is de case stil genoeg voor in de woonkamer.

Helaas is de kwaliteit van het staal verschrikkelijk, ik tel dit zwaar mee omdat ik dit een stuk belangrijker vind dan de overige mogelijkheden. Daarom beoordeel ik de kast met slecht tot voldoende. Koop hem niet.

Heb jij ook een Cooler Master Silencio 452?