Cooler Master Silencio 452 Review
Kast goed, staalkwaliteit verschrikkelijk.
Pluspunten
Makkelijk HDD/SSD bevestigen Net genoeg ruimte voor kabels Stil Voorkant magnetisch deurtje
Minpunten
Met de hand te buigen Schroefgaten waardeloos
Eindoordeel
Case is erg compleet. Goede mogelijkheden, snel HDD/SSD's in te bouwen.
Deurtje aan de voorkant werkt erg mooi, ook is de case stil genoeg voor in de woonkamer.
Helaas is de kwaliteit van het staal verschrikkelijk, ik tel dit zwaar mee omdat ik dit een stuk belangrijker vind dan de overige mogelijkheden. Daarom beoordeel ik de kast met slecht tot voldoende. Koop hem niet.
Deurtje aan de voorkant werkt erg mooi, ook is de case stil genoeg voor in de woonkamer.
Helaas is de kwaliteit van het staal verschrikkelijk, ik tel dit zwaar mee omdat ik dit een stuk belangrijker vind dan de overige mogelijkheden. Daarom beoordeel ik de kast met slecht tot voldoende. Koop hem niet.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Cooler Master Silencio 452?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!
:strip_icc():strip_exif()/u/390150/fdsa.jpg?f=community)