1 review

Seasonic OEM SSP-300SUB 300W - IPC Mini 1U

Specificaties 300W (80 Plus Bronze) • volledig modulair - Bekijk alle specificaties

Seasonic OEM SSP-300SUB 300W - IPC Mini 1U Review

r_AllocStarByte 25 september 2019, laatste update op 25 september 2019, 229 views Product gekocht

Seasonic OEM SSP-300SUB 300W - IPC Mini 1U

Goed product voor de prijs. Betrouwbare industriële kwaliteit.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Uitstekende bouwkwaliteit

Minpunten

• Geen tot zover

Uitrusting Score: 5
Aansluitingen Score: 5
Prestaties en stabiliteit Score: 5
Koelvermogen Score: 5
Gekocht bij hardwarewebwinkel.nl. Prima voeding zoals verwacht van het merk SeaSonic. Fatsoenlijke industriële kwaliteit. Fan blijft uit bij een load van minder dan 50% zoiets dacht ik te hebben gelezen in de datasheet of online, en dit klopt ook. Heb hem eerst getest, alles was goed. Voeding is ook heel stil door het feit dat de fan pas bij een bepaalde load aan gaat. Voeding is in een Synology NAS gezet ter vervanging van de DPS-250AB voeding. Dit is wel een modulaire voeding, alleen krijg je er maar een kabel bij natuurlijk en niet nog verschillende. Deze kabel van de SSP-300SUB heb ik voor mijn NAS aangepast. De Sata, Molex en 4+4-pins EPS afgeknipt en de custom Synology kabel 12p 5x 12v 1x 5v + 8p 4x 5v erop gesoldeerd en netjes krimpkous erop.

Heb jij ook een Seasonic OEM SSP-300SUB 300W - IPC Mini 1U?