Devolo dLAN 500 AV Wireless+

Specificaties Losse adapter • WiFi-N (2,4GHz) 300Mbps • 3x 100Mbps - Bekijk alle specificaties

Devolo dLAN 500 AV Wireless+ Review

GrabadoNewbie 25 september 2019, 243 views Product gekocht

Devolo dLAN 500 AV Wireless+

Ik had een Devolo dLAN 500 AV Wireless+ adapter op de kinderkamer. hierin is kortsluiting ontstaan. Het is een Klein wonder dat er geen brand is uitgebroken. Devolo lijkt weinig onder de indruk. Uit voorzorg alle adapters buiten werking gesteld. De gedachte dat deze spontaan kunnen ontbranden is niet acceptabel.

Pluspunten

• Als hij het doet, doet hij het goed

Minpunten

• brandgevaarlijk

Beheerbaarheid Score: 5

Heb jij ook een Devolo dLAN 500 AV Wireless+?

Beste Grabado, Zeer vervelend en blij dat er geen brand is ontstaan.

Ik weet niet hoe oud deze zijn. Als ze nog in de garantie periode zitten: neem contact op met de leverancier!
Ik heb Devolo benaderd maar omdat er geen garantie meer op zit gaan ze niets doen... ook al is er bijna brand ontstaan.