Specificaties 32" Full HD LCD TV met 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Samsung LE32B650 Review

Myquandro 21 mei 2010, laatste update op 21 mei 2010, 649 views

Samsung LE32B650

Pluspunten

• veel ingangen voor andere apparaten
  • goed beeld
  • prima prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• internet op de tv is traag en weinig pagina's
  • knoppen op de tv zelf zijn niet goed te gebruiken.

ik heb deze samsung nu ongeveer 9 maanden en hij bevalt me zeer goed. de tv geeft goed beeld, prima kleuren en contrast en is snel genoeg. reactie tijd en geen strepen bij snelle beelden.

de tv levert goed beeld wat betreft de scherpte. ik gebruik de tv met een ps3 en dan is de tv naar mijn mening met een full hd game ook echt heel scherp, hoewel ik het ook nog niet echt heel goed heb kunnen vergelijken. het contrast is prima. de instellingen zoals backlight, contrast, helderheid, scherpte en kleur zijn makkelijk in te stellen naar eigen voorkeur.

de tv heeft meer dan genoeg ingangen voor externe apparaten zoals PS3, DVD speler, Blu-ray speler, PC, PS2, Xbox en USB-stick met foto's heb ik allemaal tegelijk kunnen aansluiten en dan heb ik nog ingangen over. ook het switchen van apparaat gaat heel gemakelijk in een overzichtelijk menu die met één knop te openen is. dan selcteer je het apaaraat en op ok klikken en je bent klaar.

de tv heeft ook een internet mogelijkheid, deze is echter niet fijn in het gebruik doordat er weinig pagina's zijn die je kunt bereiken en je bij het opstarten van het internet lang moet wachten voor hij alle pagina's heeft gevonden en het internet heeft opgestart. ik gebruik deze optie ook niet meer omdat het me te lang duurt.

op de voorkant van de tv zitten knoppen om o.a. de tv uit te zetten en van zender te veranderen. deze knoppen zijn echter niet of nauwelijks te gebruiken omdat ze niet goed zichtbaar zijn aangezien ze met een soort camera of bewegingssensor werken en je dus maar moet gokken welke actie de tv gaat uitvoeren.

het geluid van de tv heb ik nog niet getest omdat ik er direct een surround set bij had gekocht.

Heb jij ook een Samsung LE32B650?

Reviews door de redactie

Korte review, ik mis plaatjes, Hoofdlettergebruik.

Bedoel je niet toevallig dat het touchsensitive is?

Al met al als ik deze revieuw lees heb ik niet gelijk zoiets van "ja die tv gaan we halen"

Ik zou hem toch liever wel een stukje uitgebreider zien....