Apple iPhone XS Max 64GB Goud

Specificaties 6,5" • 2688x1242 • 64GB - Bekijk alle specificaties

Apple iPhone XS Max 64GB Goud Review

DePemco 18 september 2019, 182 views Product gekocht

Apple iPhone XS Max 64GB Goud

Deze iPhone is echt geweldig. Ik heb de iPhone nu sinds juli en ik maak er met veel plezier gebruik van. Ik had hiervoor de iPhone 8 Plus en er zijn zoveel nieuwe geweldige functionaliteiten!

Pluspunten

• Accu lijkt niet te slijten (nog steeds 100%)
  • Zeer goede camera
  • Groot scherm

Minpunten

• Prijs is hoog

Deze iPhone is echt geweldig. Ik heb de iPhone nu sinds juli en ik maak er met veel plezier gebruik van. Ik had hiervoor de iPhone 8 Plus en ik merkte op dag 1 dat de foto's die deze iPhone maakt echt een grote verandering is ten opzichte van de 8 Plus. Daarnaast had ik niet verwacht dat Face-ID zo goed en snel zou werken. De prijs is wel aan de hoge kant, maar dat is inmiddels wel te verwachten bij Apple. Ik heb totaal geen spijt van deze aankoop en ik raad een ieder, die houdt van gemak en mooie foto's maken met een camera die je altijd op zak hebt, aan om de upgrade te maken.

Heb jij ook een Apple iPhone XS Max 64GB Goud?