Sharkoon Shark Force Zwart

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 1.600dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Sharkoon Shark Force Zwart Review

aronisHIGH 16 september 2019, 152 views Product gekocht

Sharkoon Shark Force Zwart

Zeer goedkope muis, maar licht heerlijk in de hand en gaat een lange tijd mee. De dpi is niet heel hoog, maar voor de prijs is het al geweldig dat het drie verschillende standen heeft.

Pluspunten

• Goedkoop
  • 3 dpi standen
  • sterke draad
  • goede bouwkwaliteit en robust.

Minpunten

• led is dim
  • Dpi is wat los

Ik deze muis gekocht voor tien euro en voor die prijs is het een zeer goede muis. Als maximum prijs zou ik gaan tot vijftien euro misschien twintig.

De muis is een vrij grote muis en voelt stevig aan en zal zeker een lange tijd meegaan zolang je er niet mee gaat gooien. Her scroll wiel rolt goed in de muis, maar is ook niet te los. Het heeft een goed design voor palm grip wat ik heb, voor claw grip is de muis naar mijn idee wat minder ideaal. Ook is het goed om the zeggen dat ik vrij kleine handen heb en slanke vinger, naar mijn idee kan de muis ook wat grotere handen hebben, maar misschien is het handig om te kijken of de muis groot genoeg is als je weet dat je vrij grote handen hebt. Het gewicht van de muis is prima naar mijn idee, maar dan vind ik een zwaardere muis niet heel erg.

Er zijn drie verschillende dpi settings die duidelijk aangegeven zijn bij het ledje in de dpi switch (niet aan, half aan en volledig aan). Dee dpi mogelijkheid is niet heel, maar voor gamen zal je niet snel een hele hoge dpi nodig hebben en voor ander werk kan 1600 genoeg zijn.

Voor de prijs kan deze muis een geweldige keuze zijn als je een strak budget hebt, maar let op hoe je je muist vasthoudt want dat kan het gemak bij deze muis verstoren.

Heb jij ook een Sharkoon Shark Force Zwart?