Samsung Galaxy S10e Blauw Review
Prachtig toestel. Niet de goedkoopste, maar wat mij betreft waar voor zijn geld!
Pluspunten
Scherm Camera Opslagruimte
Minpunten
Bixbyknop Zonder backcover glad om vast te houden
Eindoordeel
Mijn ervaring met een Samsung telefoon was de Galaxy A3 (2017). Dat was een fijn compact toestel met AMOLED scherm, maar helaas met een matige camera. Dus nu ben ik maar eens voor de Galaxy S gegaan. Deze stelt niet teleur. Wederom heeft deze Samsung een fantastisch AMOLED scherm, en ook een zeer goede camera. De blauwe achterkant is erg mooi in combinatie met een doorzichtige cover. Dit laatste is geen overbodige luxe om wat meer grip te krijgen op het toestel. Glas en metaal is mooi maar ook erg glad. Wat mij betreft biedt de S10e waar voor zijn geld! Het enige nadeel t.o.v de A3 is Bixby. Maar dat is wellicht persoonlijk.
Beoordeel deze review:
Heb jij ook een Samsung Galaxy S10e Blauw?
Deel je ervaringen en help andere tweakers!