Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Sweex KB060US Multimedia Keyboard USB Black US Review

SchaapjeNL 20 mei 2010, laatste update op 20 mei 2010, 1.061 views

Sweex KB060US Multimedia Keyboard USB Black US

Pluspunten

• multimediakeys, 3 lock lampjes, stevig, goedkoop, en ondersteunt alle soorten windows, 12 jaar garantie

Minpunten

• saai uiterlijk, kleine backspace.

Ergonomie
Het enige minpunt dat ik hierbij heb is dat de backspace nogal klein is.

Functionaliteit
Je hebt 13 mediaknoppen op het toetsenbord (slaapstand, deze computer, rekenmachine, internet, email, vorige pagina, volgende pagina, favorieten, vorig liedje, play/pause, volgend liedje, geluid zachter, geluid harder)
En je hebt 3 lampjes die aangeven dat je Caps-, Scroll en Numlock aan staat. Dit is erg handig, want dit miste ik op mijn vorige toetsenbord.

Vormgeving
Ziet er redelijk simpel uit. En op het plaatje leek hij iets mooier dan dat hij in het echt was.

Bouwkwaliteit
Volgens mij kan hij wel tegen een stootje! (nog niet uitgeprobeerd!)

Drivers en ondersteuning:
Je hoeft niks te installeren, er zit niet eens een cd bij.
gewoon heel simpel: Plug & Play!
Ik gebruik hem zelf met vista, dat werkt goed. Op de doos staat dat hij ook compatibel met windows 7 is.

Ik heb hem bij Azerty gekocht voor 4,31 en er was een actie dat er geen verzendkosten overheen kwamen.
Echt een koopje!

Edit
Ohja nog even iets belangrijks, je krijgt 12 jaar garantie!!!!

Heb jij ook een Sweex KB060US Multimedia Keyboard USB Black US?

Nette review ;P

Bij het aanschaffen van een toetsenbord is het handig je af te vragen of je vaak in het duister-donker bezig bent. In dat geval is een zwart keyboard niet al te best te zien. Je moet dan ook voor een beetje betere verlichting zorgen dan bij een licht keyboard het geval is.

Ik ga in elk geval niet op mijn volgende keyboard bezuinigen. Eisen:

-niet te veel herrie tijdens 't tikken
-stevige pootjes om 'm te kantelen
-mute knop voor geluid (da's echt heel handig)
-zo klein mogelijk (ruimtevreter op elk bureau)
-niet zwart maar licht (zilverkleurig oid denk ik beter: beetje zelfde kleur als bureau ofzo)
-weinig ruimte tussen de toetsen zodat er niet makkelijk stofjes en prutjes invallen.

Geen software om die mediaknoppen in te stellen: dat is overigens wel slordig. Maargoed voor 5 euro kan je ook niet veel verwachten ;-)
als je in het donker bezig ben kan je ook gewoon een toetsenbord met (led) verlichting kopen .Ik heb nu de G15v2 en daar ben ik nog steeds tevreden over. Hij begint alleen wt meer herrie te maken tijden het typen (teveel gebruiken/te hard duwen 8)7 ).Verder een uitgebreide review voor een toetsenbord van 5€ :P
Tja...
Wat een review voor een toetsenbord van rond de vijf piek.
Een heel groot man, Winston Churchill zei : "We are stripped bare by the curse of plenty.
Al zou ik dit toetsenbord gratis bij mijn cornflakes krijgen............never nooit niet.
Er staat Sweex op. :+
Net gekocht bij de hoogvliet XD ik ga m straks wissele want veel toetsen werken gewoon niet
Vreemd, bij mij werkt het gewoon goed.
Ik heb hem ook en ik hiervoor had ik de pricewatch: Sweex Multimedia Keyboard PS/2 Black maar wat ik mis is de mute-knop en de slaapstand-knop zit op een erg vervelende plek, net boven de ESC toets, dus die wil ik nog weleens indrukken waardoor de PC in slaapstand gaat. Enig idee waar je dit uit kunt zetten? Ik heb Windows 7. Verder voor 5 euro, een prima toetsenbord! De dikke toetsen zijn prettig voor gamen.