Motospeed V100 RGB Backlight Gaming Mouse Review

tim__dijkstra 11 september 2019, laatste update op 11 september 2019, 44 views Product gekregen

Motospeed V100 RGB Backlight Gaming Mouse

Mooie en fijne muis met heldere RGB verlichting.

Pluspunten

• RGB verlichting
  • Gewicht
  • Ligt fijn in de hand

Minpunten

• Bedraad

In deze review ga ik het hebben over de Motospeed V100. Dit is een RGB gaming muis voor 35 euro.

Specificaties
Afmeting (LWH): 122 * 67 * 42mm
Kabellengte: 1.8M
Gewicht: 160 gram

Uitpakken
Tijd om het toetsenbord uit te pakken!

Het toetsenbord is verpakt in een doos met niet al te veel toeters en bellen zoals te zien is op de foto's. De muis is goed verpakt in plastic en de USB is beschermt door middel van een afdekkapje. Een mooi detail is het Motospeed logo op de USB. Verder vinden we alleen een korte handleiding in de doos.

De muis voelt stevig aan en de knoppen zijn allemaal makkelijk te bereiken. Aan de zijkant van de muis vinden we drie knoppen, de vooruit, terug en de zogenoemde 'sniper key'. De sniperknop stelt het DPI in op 200, dit is makkelijk bij precisiewerk of shooters. Aan de onderkant van de muis zijn twee knoppen te vinden, de dpi switch en de knop om de USB report rate in te stellen.

Verlichting
Wat als eerst opvalt is dat de kleuren goed zichtbaar zijn, zelfs overdag! De kleuren zijn in te stellen op de muis zelf. Er is keuze uit de volgende effecten: regenboog, monochrome, neon en ademen. Bij monochrome en ademen is er keuze uit 7 verschillende kleuren.

Wat ik een groot pluspunt vind, iets wat lang niet alle muizen hebben, is dat het gekozen effect wordt 'onthouden' door de muis. Hierdoor hoef je niet elke keer het effect opnieuw in te stellen als je je computer opstart.

In gebruik
De muis is fijn in gebruik en ligt goed in de hand. De knoppen zijn goed bereikbaar en het gewicht van de muis is voor mij precies goed.

Al met al een mooie en fijne muis met heldere RGB verlichting.

Heb jij ook een Motospeed V100 RGB Backlight Gaming Mouse?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Moederborden