Hirschmann INCA 1G + USB set

Specificaties Overige accessoires - Bekijk alle specificaties

Hirschmann INCA 1G + USB set Review

loekf2 6 september 2019, laatste update op 6 september 2019, 1.160 views Product gekocht

Hirschmann INCA 1G + USB set

Prima manier om ethernet bedraad naar een andere kamer of deel van je huis te leiden. Mits er natuurlijk coax ligt.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Haalt de snelheid, in tegenstelling tot PowerLAN wat altijd hit or miss is
  • USB voeding
  • Veel kleiner formaat dan de voorloper MOKA 32

Minpunten

• 2 x IEC connectors

Kwaliteit Score: 5
Ik gebruik MoCA, multimedia over coax, om internet vanuit de meterkast waar het VDSL modem staat, naar de woonkamer te brengen.

Werkt prima allemaal. Enige opmerking die ik heb, is dat de vorige versie (MOKA32) twee F-connectoren had, nu is het 2x IEC (coax).

Reden is dat je in de meterkast F-connectoren hebt, dus je moet met verloopstukjes werken, ook om er evt een MOCA sperfilter tussen te zetten, wat wordt aangeraden.

Heb jij ook een Hirschmann INCA 1G + USB set?

Hallo Heb je je oude MOKA 32 units ook nog in het netwerk? Ik probeerde 1 inCA in het netwerk te zetten maar ik kreeg geen Moka link lampje aan op de Inca unit
Nee, ik heb alleen de nieuwe. Ik heb toen ook bij het vervangen ook eerst alleen eerst een 1G in de meterkast gehad, en een oude MOKA 32 in de woonkamer. Werkte nog steeds. Daarna ook die in woonkamer vervangen,