Specificaties Radiogestuurde muis en 800dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech Mouse MX Revolution Laser Cordless Review

Flupje_01 19 mei 2010, laatste update op 19 mei 2010, 385 views

Logitech Mouse MX Revolution Laser Cordless

Pluspunten

• Mooi
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Scroller gaat na ongeveer een jaar niet meer goed functioneren.

Ik bezit deze muis nu 1.5 jaar.
Ik heb deze muis gekocht bij de Dynabyte, hij zat in een mooie doos.

Toen ik hem thuis ging gebruiken vond ik het een fantastische muis, hij lag lekker in de hand, het scrollen ging prettig en de drivers werkten goed.

Nu 1.5 jaar later gaat het scrollen minder, hij hoort automatisch te switchen tussen vrij rollen en normaal scrollen stapje voor stapje, dat doet hij nu niet meer, hij kan alleen nog maar 1 van beide. Ik kan switchen door op de scroller te drukken.

De software werkt nog steeds prettig, en de knoppen op de muis kunnen gebruikt worden in games, handig in bijvoorbeeld shooters om knife op een muisknop te zetten.

Ik heb op internet gelezen dat mensen zeggen dat de "gliders" onderaan erg snel slijten, hier heb ik geen last van, na anderhalf jaar intensief gebruik.

Het design van de muis vindt ik mooi, hij past goed bij mijn g15.

Over de prijs was ik minder te spreken daarom krijgt deze maar een voldoende, net als de bouwkwaliteit, dat komt door de scroller die niet meer goed werkt.

Verder reageert de muis prettig, nog nooit last gehad van enige lag oid.

Heb jij ook een Logitech Mouse MX Revolution Laser Cordless?

Grappig dat je het meldt van je scrollwiel, had bij mijn Logitech MX 620 precies hetzelfde! Die heeft het ook begeven na een jaar, had zelf het idee dat het wellicht komt door de regeling van de weerstand van het scrollwieltje.
Heb deze muis nu meer dan 2 jaar en ondanks zeer intensief gebruik werkt het scrollwieltje nog steeds. Alleen begint de batterij het nu te begeven en dan is het zwaar k.. dat deze niet te vervangen is.
Dat is vervelend, bij mij doet de batterij het nog heel goed, gaat ong. 2 weken mee.