Ajax Hub kit Wit Review

mar99nlNewbie 5 september 2019, 420 views Product gekocht

Ajax Hub kit Wit

Goed product voor een goede prijs vergeleken met andere gekeurde alarmsystemen

Pluspunten

• Bereik
  • eenvoudige installatie
  • mooi design
  • snelle app
  • dubbele verbindingsmogeljikheid

Minpunten

• sirene mag wat luider
  • verificatie mis ik

Kwaliteit Score: 4
Zelf hebben we het alarmsysteem al even geleden geïnstalleerd. Maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik er enthousiast over ben. De installatie was heel eenvoudig en het bereik is ook zeer groot. Op het internet stond een bereik tot wel 1800 meter en dat wilde ik natuurlijk wel zeker weten :). Ik ben met een draadloos magneetcontact door de straat heen gelopen en ik kwam tot het einde van de straat (400 meter) en had nog steeds bereik.
Sommige instellingen wist is een beetje onduidelijk beschreven. Maar daarvoor heb je bij ajax-alarmsystemen een hele mooie uitleg (En anders even bellen). Ben ook zeer enthousiast over de service.

Wat voor mij ook een pluspunt was, is de dubbele kiezer. Er zit een internet aansluiting op. Maar ook een gsm kiezer voor een simkaart. Daar een prepaid simkaart in en mocht het internet niet werken, werkt het alarmsysteem over de simkaart.

PS. ik zou er geen bedienpaneel bij aan schaffen. Het werkt perfect met de APP.

Heb jij ook een Ajax Hub kit Wit?