Sony Xperia XZ1 Zwart

Specificaties 5,2" • 1920x1080 (Full HD) • 64GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Sony Xperia XZ1 Zwart Review

wtilanus 28 augustus 2019, laatste update op 28 augustus 2019, 78 views Product gekocht

Sony Xperia XZ1 Zwart

3 maanden oud, 2 maanden in reparatie....

Pluspunten

• Mooi scherm

Minpunten

• Ligt niet lekker in de hand
  • Fragiel
  • Slechte service door Sony

Voor mijn dochter de XZ1 gekocht: een telefoon binnen het budget, niet te groot is, die lekker filmpjes kijkt en nog waterdicht is ook. Nog nooit zo een spijt gehad van de aankoop van een telefoon.

Ze kijkt veel film op haar telefoon, dat ziet er allemaal mooi uit. Maar de accu is snel leeg en de telefoon heeft scherpe hoeken en ligt niet lekker in de hand. Ook is de camera maar matig. Voor dit budget kan je niet alles verwachten, denk ik dan.

Maar met een paar weken zat er een contactje bij de USB-C aansluiting los, ter reparatie opgestuurd naar Sony, drie weken geen telefoon en na twee weken, op de eerste dagen van de vakantie, weer hetzelfde probleem. Ondertussen ook een ster in het scherm dat heel kwetsbaar blijkt te zijn. Telefoon weer naar Sony.

Van de drie maanden dat mijn dochter de telefoon heeft, is hij nu al 2 twee maanden onbruikbaar en we zijn nog steeds niet klaar met reparaties en gesteggel met Sony.

Heb jij ook een Sony Xperia XZ1 Zwart?

Dank voor je review. Ook hier deze telefoon aangeschaft voor mijn dochter. En ik moet eerlijk zeggen dat ik niet herken wat je schrijft. Camera is super. Mijn dochter maakt echt hele mooie foto's! Batterij gaat ook lang mee. Maar als ik lees dat je dochter veel films kijkt, tja, dat vreet batterij. Al met al zijn wij tevreden. De telefoon was een vlaggenschip en dat merk ik in bijvoorbeeld de snelheid van het toestel. Ik denk dat je pech hebt met het toestel. En dat is balen.