1 review

Corsair Gaming MM100 (structuur fijn)

Specificaties 320mm breed en 270mm lang (Stof) - Bekijk alle specificaties

Corsair Gaming MM100 (structuur fijn) Review

Lyd Refurbished 26 augustus 2019, 276 views Product gekocht

Corsair Gaming MM100 (structuur fijn)

Paar maanden geleden een grotere muismat gehaald in verband met lagere DPI-settings van mijn muis. Voor de prijs is de mat een prima ding, maar er zijn wel wat probleempjes opgekomen na vier maanden gebruik.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Minimalistisch design
  • Muis "vliegt" er overheen

Minpunten

• Bouwkwaliteit
  • Snel vies

Kwaliteit Score: 3
De muismat was op het eerste gezicht een prima muismat, glad, minimalistisch en niet bepaald duur. Het matje slipt niet weg tijdens het gamen en bied weinig weerstand voor de muis.

Na een paar weken gebruik merkte ik dat de randen van de muismat begon los te laten waar mijn pols normaal zit. Opzich niet zo'n groot probleem aangezien ik er niet veel last van heb. Helaas wordt het matje ook snel vies, maar het is vrij makkelijk schoon te maken.

Achteraf wilde ik toch een matje wat een slagje groter is aangezien ik vaak op de randen van de mat zit tijdens het gamen (CS:GO, COD, Insurgency) vanwege de vrij lage DPI van mijn muis (800 DPI).

Voor de prijs is het een prima muismat en is een aanrader voor zijn prijsklasse.

Heb jij ook een Corsair Gaming MM100 (structuur fijn)?